כמה שווים מטבעות קריפטו

חשוב לציין שרבים מהמטרות הקריפטו אינן מטבעות כמו ביטקוין. בדיוק כפי שמסחר במניות בחברות מבוססות יכול להיות מסוכן, השקעה במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין יכולה להיות מסוכנת.
למידע נוסף אודות ביגשוט – בגלובס וכמה שווים מטבעות קריפטו נא לבדוק ב- globes.co.il

מביטקוין ואת'ריום ועד דוג'קוין וט'ט

ישנם אלפי מטבעות קריפטו שונים שיכולים להציף אותך בדיוק כשאתה נכנס לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים. כדי לעזור לך להתמצא, להלן 10 מטבעות הקריפטו המובילים המבוססים על שווי השוק שלהם, השווי הכולל של כל המטבעות במחזור.

מטבעות קריפטוגרפיים (או מטבע קריפטוגרפי)

הוא מטבע דיגיטלי שניתן להשתמש בו לרכישת סחורות ושירותים באמצעות רישום מקוון עם הצפנה חזקה לאבטחת עסקאות מקוונות. לאחר שתפתח חשבון בבורסה, תוכל להעביר כסף אמיתי לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ואת'רום. Coinbase הוא אחד ממרכזי הקריפטו הפופולריים ביותר בהם תוכלו ליצור ארנק לרכישה ומכירה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

למרות שיש הרואים במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין כמטבע העתידי

יש לציין כי מטבעות זקוקים ליציבות עבור סוחרים וצרכנים כדי לקבוע מחיר הוגן עבור סחורות. הם מזהירים כי ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים הינם תנודתיים ובלתי נזילים ופגיעים לתנודות ומחירים ומניפולציות.

גורמים אלה

כאשר הם יחדיו, מקשים על הניבוי של מחיר המטבעות הקריפטוגרפיים, מה שהופך אותו מעניין לסוחרים ולמשקיעים להיות בשוק כל יום. ביטקוין מהווה אינדיקטור טוב לשוק המטבעות הקריפטוגרפיים באופן כללי, שכן הוא הקריפטו הגדול ביותר לפי שווי שוק, ושאר השוק נוטה לעקוב אחר המגמות שלו. קל יותר להשוות את שווי השוק של המטבע הקריפטוגרפי עם ערך המטבע הקשה במחזוריות, וזה שימושי מכיוון שהוא מספק נקודת מבט כלשהי על הגודל והקצב של מאניה הקריפטו של היום.

לאחר הירידה בערכו של הביטקוין לאחרונה והעלייה החדה בערכו השנה

כמה אנליסטים מודאגים מבועה אפשרית בשוק הקריפטו, מכיוון שמחיר הביטקוין יותר מהכפיל את עצמו בתחילת 2021 באופן זמני. ביל נובל, אנליסט טכני ראשי ב- TokenMetrics, פלטפורמת אנליטיקות קריפטו, מאמין שמחיר הביטקוין יעלה שוב להמשך השנה. הביטקוין עלה השנה ביותר מ -100%, וזה עזר לדחוף את השוק גבוה יותר.

אמנם אנו עשויים לשער על ערך משקיעי הקריפטו בחודשים והשנים הקרובות

אך רבים עושים זאת, אך המציאות היא שמטבעות קריפטוגרפיים הם עדיין השקעה חדשה וספקולטיבית יחסית, והרבה מהסיפור מנבא. אם היינו יודעים שהביטקוין יהיה עשיר כמונו כיום, היינו משקיעים בביטקוין לפני 10 שנים, וכך גם מאות, אם לא אלפי מטבעות קריפטו אחרים. אין ערובה שכדאי לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים כחנות ערך לטווח הארוך, אך ככל שישתמשו בהם יותר בעולם האמיתי, כך הביקוש והערך יגדלו.

השבוע, ממש לפני תחילת השנה, שווי השוק של המטבעות הקריפטוגרפיים בעולם עבר את רף הטריליון דולר. באפריל 2021, שוק המטבעות הקריפטוגרפיים עלה לראשונה על 2 טריליון דולר. ביטקוין מהווה כיום כ -50% משווי השוק העולמי של שוק הקריפטו.

החל מה -30 במאי 2021, שווי השוק המשולב של כל הביטקוינים הקיימים ושווי השוק של הביטקוינים הקיימים הסתכם ב -653 מיליארד דולר. בשלב זה, זהו 18% מהערך המשולב של כמות הכסף המוגבלת בעולם.

אם נשלב ביטקוין, ליטקוין, מונרו, את'ריום וקריפטו גדולים אחרים, הסכום הכולל הוא 1.5 טריליון דולר. הערך המשולב של הביטקוין מייצג 17% מאספקת הכסף העולמית.

נראה כי הדחיפה האחרונה לשוק המטבעות הקריפטוגרפיים באה מ- Ether, מטבע דיגיטלי המופעל על ידי blockchain Ethereum. מבין כל המטבעות הקריפטוגרפיים שאינם ביטקוין, אתר – מטבע הנקרא על שם הרשת, אתריום – הוא זה שמצלצל ככל הנראה.

ניתן לסחור בבורסה עם צורות אחרות של מטבעות קריפטוגרפיים כגון Ethereum ו- Bitcoin. מדובר במטבעות יציבים המגובים במטבעות פיאט כגון הדולר האמריקאי והיורו, שערכם אינו מטבע הפיאט, אלא זה בזה.

בדומה למטבעות פיאט

מחיר המטבעות הקריפטוגרפיים מושפע מהיצע וביקוש. הערך של מטבע קריפטוגרפי יכול להשתנות עם הזמן כאשר נפח העסקה גדל והתנודתיות ממשיכה לרדת. כדי לנתח אם למטבע יש מחיר הוגן או לא, חפש צמתים הסופרים את שווי השוק הכולל של המטבע והשווה אותם עם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

הרשות לפיקוח על שוק הפיננסים השוויצרי (FINMA)

הרגולטור הפיננסי במדינה, הכריזה על קרן המטבע הראשון שלה, שעזרה להעלות את ערך הביטקוין. העלייה הגיעה שבועות ספורים לאחר שהרגולטורים הסינים הודיעו על פגיעה נוספת בכריית הביטקוין ואסרו את המסחר במטבע המטבע, וגרם לשוק לרדת.

קריסת Bitcoin Flash Crash שלחה ביום שני את מטבעות הקריפטו המובילים שצנחה

והוציאה יותר מ -200 מיליארד דולר משוק המטבעות. זו הייתה שנה סוערת עבור ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים באופן כללי. במאי, הוא נלחץ כאשר המיליארדר הטכנולוגי אילון מאסק שלח את הסוחרים לטירוף בכך שהזכיר את הקריפטו בטיימס ואמר שטסלה כבר לא תשתמש בביטקוין כמכשיר תשלום בשל חששות מההשפעה של מטבעות קריפטוגרפיים על דלקים מאובנים.

Ripple נוסדה על ידי אותם מייסדי חברת Ripple, חברת טכנולוגיה דיגיטלית ועיבוד תשלומים, ושימשה את Ripple כדי להקל על החלפת מטבעות מסוגים שונים, כולל מטבעות פיאט ונכסי מפתח אחרים של קריפטו.

דילוג לתוכן