כך תהפכו לנמרים במיטה בקלי קלות

באזורים בהם נמרים ובני אדם משגשגים, תצפיות על נמרים בנגליים נפוצות ויוצרות פחד בבני אדם. הם מבלים את מרבית יומם באזורים מוצלים, חוסכים אנרגיה לציד האחרון שלהם ולעתים קרובות הם בודדים – הם מתפללים בחושך, כשרק אחד או שניים אחרים סביבם.

תולעי שעווה הם בקלות המאכל האהוב על נמרים וסלמנדרות

ואפילו הנמר הכי סרבן יתקשה לדחות אותם. ואכן, נמרים הם ללא ספק אחד ממקורות המזון הטובים ביותר עבור בעלי החיים המסוכנים ביותר בעולם. כל כך הרבה מאיתנו לא יודעים שהם שם כי כמעט כולם ראו צפרדע שור, הם לא עושים רעש (אם עשו זאת) והם מבלים הרבה זמן מתחת לאדמה. אני יכול להבטיח לך שלא היית מגיע לכאן לשום מקום בעולם ללא עזרת נמר או כל חיה אחרת.

פרדות אינן הבעיה היחידה הנובעת מכך שיש יותר נמרים בשבי בארה"ב מאשר נמרים פראיים עלי אדמות

אנשי שימור מעריכים כי ישנם עדיין 3,200 נמרי בר בחיים, אם כי פחות מהם פראים. על פי נתוני WWF, ישנם כ -5,000 נמרים בשבי, בארצות הברית בלבד. נמרים פראים הרגו מספר לא מבוטל של אנשים מכיוון שהם מסוגלים לעבור מרחקים כה גדולים. ואכן היו באמריקה יותר מחמישה מיליון מקרי רצח נמרים מאז שנות החמישים, יותר משלושה מיליון מהם היו בשבי.

נכון לעכשיו, ישנם יותר נמרים בשבי מאשר בשבי. פראי, ויותר ממחציתם הם מאסיה. זאת מכיוון שנמרים נמרים במשך שנים בשיטות רבייה וגידול מפוקפקות.

עובדה זו מדגישה את העובדה שמתקני החתולים הגדולים בסין דומים לחקלאות במפעל וכי הנמרים הם מוחזק במתקנים כאלה בכלובים קטנים באורך של כ- 1.80 מ '

החתולים הגדולים האלה מוחזקים בכלובים דחוסים ומלוכלכים שם הם אוכלים, שותים ומטילים שתן תוך כדי אכילה, שתייה, הטלת שתן ושינה. אריה נקבה, החיה ההיברידית נקראת נמר, אך נמרים יכולים להזדווג גם עם חתולים גדולים אחרים. הם נחשבים יותר שימושיים מאשר חתולים קטנים אחרים, שהם "שימושיים" מכיוון שהם נמשכים לבני אדם ולא רוצים לחשוף את עצמם לתאונות קטלניות. היוצא מן הכלל הוא הנמר עם תיבת דיבור שונה, שיכולה לשאוג, והיא אפילו יכולה לשאוג על אנשים.

נמרים לבנים יתקשו לשרוד בטבע מכיוון שהם לא היו מוסווים כמו גם הנמר הבנגלי המצוי. כשמניפים את הנמרים או חתולי הבית את הפרווה, רואים פסים בחלק האחורי של הראש.

אולי הצד הטוב ביותר של הנמרים

הוא שתמיד חייבים ללכת לרופא או לנמר אם חולים או רוצים לחטא. נמרים מתנהגים כמו רוק חיטוי, אבל אני פשוט צוחק, הם לא. אנא שתף עובדה זו לגבי נמרים כדי לחנך אחרים על האכזריות הבלתי נתפסת אליה הם נחשפים בשבי.

נמרים הם החתולים הגדולים בעולם

אך לעיתים קרובות מעמדם מעונן על ידי העובדה שלעתים קרובות הם מבולבלים עם מיני חתולים גדולים אחרים. הנמר אמור הוא תת-סוג גדול (סוג) של נמר, ולתת-סוג זה שייכים נמרים, נמרים, אריות, דובים, נמרים וחתולים גדולים אחרים. בבלוג הזה, שבו אני מפרט עובדות על נמרים, חווים משהו שונה מהחתולים הגדולים למיניהם.

הנמר הלבן כהה וכבד יותר וגדל מהר יותר מהנמר הבנגלי הרגיל

בהשוואה לנמרים בנגלים כתומים רגילים, הנמרים הלבנים כבדים יותר, צומחים מהר יותר, הופכים כהים יותר וגדולים בהרבה מעמיתיהם הרגילים. תוחלת החיים של נמר בטבע נאמדת בכ- 10 עד 12 שנים, אך אם הוא נשמר בשבי או בטבע, תוחלת החיים היא 20 עד 25 שנים.

הנמר הבנגלי מהווה את רוב אוכלוסיות הנמר של ימינו והוא תת-הסוג הנפוץ ביותר של הנמר. הנמר הסיבירי גדול יותר, אך הנמר בטבע גדול כמעט פי שניים מהנמר הסיבירי, שגובהו בערך כמו הנמרים הבנגליים.

לנמרים יש גם זנבות ארוכים מאוד

שיכולים לגדול לאורך של כמטר, על פי Sea World. נמרים לבנים בוגרים יכולים לגדול עד 3 מטר ומשקלם עד 300 ק"ג, נמרים לבנים בוגרים יכולים לשקול מעל 300 ק"ג. בעוד שנמרים נקבות נוטים להיות מעט קטנים יותר, הנמר הזכר אורכו 3 מ 'ומשקלו כ -300 ק"ג, בעוד שלחיית הנמר הנשית יש כ 200 ק"ג או משקל זהה לאדם.

למידע נוסף בתחום של כך תהפכו לנמרים במיטה בקלי קלות ותחליף ויאגרה גנרי מומלץ נא לגלוש לאתר viagra-israel.org.il

דילוג לתוכן