מה זה קריוקי?

דרך זו לשיר למוזיקה פופולרית להפליא בקרב הפיליפינים, וכמעט בכל בית בפיליפינים יש סוג כלשהו של בידור קריוקי. מכוני קריוקי ממוקמים בכל רחבי הארץ, אפילו במנילה, במנילה סיטי, בבאגיו סיטי ובאזורים אחרים של העיר. אם כי נדיר שמישהו שלא חווה קריוקי מקיים "תרבות קריוקי" בארצנו.

באזורי הבידור יש גם ברים לקריוקי בהם האורחים יכולים לשיר לצלילי המוסיקה של האמנים האהובים עליהם. וישנם המקומות הנינוחים בהם תוכלו ליהנות מכמה שתייה ללא מבוכה ציבורית, מצוידים במכונות ולהקות חיות העומדות בבסיס השירה.

הדרך הקלה ביותר ליהנות מקריוקי

היא ללכת לחוף השנהב, אחד מיעדי הקריוקי הפופולריים ביותר בעולם. ישנם מרכזי אמא ופופ פופולאריים כמו רשתות השמות הגדולות כמו KFC, מקדונלד'ס, בורגר קינג וכן הלאה. עם רשתות רבות של צ'ק-אאוט בכל מקום, הפופולרית ביותר היא רשת המסעדות בניו יורק, ניו ג'רזי, קליפורניה וארצות הברית.

חלק מחברות הקריוקי המוזכרות לעיל מייצרות תוכן משלהן

אותן הן זמינות בחינם באתרי האינטרנט ובאפליקציות הסלולריות שלהן. חלק מהחברות הללו מציעות גם תוכן של קריוקי כהורדה בתשלום, מה שמוסיף מערכות KARAOKE מבוססות מיקרופון לספריית השירים.

משחק קריוקי פופולרי

הוא להקליד מספר אקראי ולקרוא לשיר שהמשתתפים מנסים לשיר. ההצלחה של המשחק הזה הובילה ליצירת מספר משחקים אחרים, כמו KARAOKE – יישום מהנה שמטמיע את היכולת לנגן קטעי וידאו מוקלטים של אחרים שרים את אותו שיר ליצירת מקהלת קריוקי. אם אין גרסת KARAoke לשיר עם שירה, אתה יכול לנסות להקליד את מילות השיר וכותרת השיר כדי למצוא את השיר המקורי שאליו ניתן לשיר. רבים הזמינו אותך לשיר כקבוצה, ורבים עשו זאת גם בגרסאות משלהם לשיריהם.

לקוחות במתקני הקריוקי יכולים לשיר מוזיקה שזורמת ללא ליווי, בעקבות הטקסט שמוצג בתצוגה. כמה קטעי וידאו של kARAoke אפילו מביאים מילים ככדור מקפיץ למסך, כך שכל הקהל יכול לשיר יחד.

הכנסת מכונות קריוקי מאפשרת לזמרים לבחור מתוך מגוון שירים ולקרוא את המילים בדף השיר

גרסת הקריוקי היא backtrack mp3 המכיל את כל השירים שהייתם רוצים במסיבת קריוקי. כפי שבאיו מציין, אתה יכול לעשות את ההפך וליצור קטעים אינסטרומנטליים שלא תמצא ב"ספר קריוקי ".

כל שעליך לעשות הוא לטעון אפליקציית קריוקי, להעלות את הטקסט במכשיר שלך ולהתחיל לשיר. האפליקציה לא תאפשר לך להקליט, אבל אם לא תערוך מסיבת קריוקי עם הקלטה, אז זה בכלל לא מסיבת קריוקי.

סוג מכשיר הקריוקי זהה בדרך כלל לאירועי קריוקי באירועי כץ, היימן וריאן. אתה יכול לשיר את כל מה שמונח לפניך, וה- Karakestudio מציע לעתים קרובות מבחר של שירים, ממשקים ואפשרויות צליל הנבדלות מעט ביותר ממתכונת Karak אחת.

מכונות קריוקי מוקדמות שהותקנו בברים היו בעלות התקנה פשוטה, עם ליווי מוזיקלי ושירה המושרים דרך מיקרופון. מכונת קריוקי פשוטה מורכבת ממיקרופון, רמקול ומקלדת שיכולים לשנות את גובה הצליל של המוסיקה המושמעת.

בהקשר זה קריוקי

הוא פעילות בה זמרים חובבים שרים מול קהל של אנשים אחרים, כמו קבוצת חברים או בני משפחה. קריוקי מוגדר כחובב או חובב ששר שיר העוקב אחר הטקסט על גבי מסך או דרך מיקרופון. כאשר אמן שר, משתמשים בו כדי לציין שהוא שר, בין אם זו תזמורת, להקה או זמר חובב.

קריוקי (מבוטא kear

ee – oh – kee) הוא צורה פופולרית בה זמרים חובבים שרים שיר (ראה ערך מוסיקה של שנות הארבעים, כרך 3) שמונע ממסלולו הקולי. קריוקי הוא בידור אינטראקטיבי בו מנגנים שיר ידוע מבלי להסיר את המילים, והוא תוצאה של זמרת חובבת שרה לצד מוזיקה שהוקלטה מראש בליווי הצגת וידאו מסונכרנת של המילים. זהו קריוקי או ליווי שיר או מוסיקה המסונכרנים עם מסך המציג את המילים.

למה זה ככה: למכונת הקריוקי יש צורה של אריה מקסים ומיקרופון מאוד קל לשימוש. זהו מכשיר מיוחד התומך בקובץ קריוקי עם כותרת השיר של החלק הקולי ומשמיע קו טקסט לאורך הטקסט.

קריוקי הופיע לראשונה ביפן בתחילת שנות השבעים

והמונח קריוקי נטבע לראשונה באנגלית בשנת 1979. המילה קריוקי היא שילוב של המלים אוקסוטורה (תזמורת) ו- oke – oke, שמייצג תזמורת או אוקסוטורה. המילה שימשה לראשונה בשנת 1979 והיא מורכבת משני חלקים: קארה (שמשמעותה ריקה) וקונג, שפירושה ריק, או קונג-קונג.

דילוג לתוכן