ציוד הגברה להשכרה

הרכיבו מבחר של פריטים להשכרת סאונד חי עם הציוד כדי לגרום למוזיקה שלכם לזרוח. מרמקולים, סאב וופרים, ערבוב שולחנות, מסכים ומיקרופונים אתה יכול למצוא את כל המכשירים האלה במבחר שלנו. 

השכרת כלי נגינה וציוד תקליטנים השכרת תאורה DJ וציוד תקליטנים לקונצרטים

ג'אם סשנים, מסיבות אולפן ביתיות ומקצועיות, חתונות, כנסיות, אירועי ספורט ועוד. 

סוג הציוד הנדרש נקבע על פי גודל הקהל

מיקום המקום והשימוש הספציפי. ניתן לשכור ציוד נוסף לאירוע שלכם בהתאם לסוג האירוע שיש לכם, הצרכים שלכם והציוד של המקום שלכם. השכרת הציוד על ידי המפעיל (כגון צמר גפן ממתקים, מרכיבים וחומרים מתכלים)סט בכנס

איש מכירות, יזם שמציג רעיון לסטארט-אפ למשקיעים, או בית ספר שמחזיק בגיוס תרומות, יש לנו ציוד השכרת AV להעשרת האירוע שלך. עידנ'ס היא חברת ההשכרה מספר אחת לציוד שמע מקצועי . במקרה של אירוע קטן אנחנו ניתן לכם פתרון, ההנחה היא כי מפעיל הציוד להשכרה הוא הקבלן או ספק הקמעונאי שאחראי לביצוע הבנייה בהתאם למפרט החוזי ומשתלט על ביצוע הבנייה.

אם אתה רוצה להעביר את המסר שלך עם שילוב חסכוני של ידע טכני והשכרת ציוד אורקולי ברמה עולמית

אנו יכולים לשכור מערכות סאונד מוזיקה אחורית, ציוד כגון מקרנים, מסכים, תאורה, מיקרופונים אלחוטיים, שולחנות ערבוב קטנים, קונסולות גדולות הרבגוניות של השכרת ציוד קריוקי הרחיבה את מבחר הציוד והמסלולים בעבר.

אסטרטגיית בידוד רעש כוללת וילונות עבים, שטיחים וכריות עליהם תוכל לבסס את ציוד הקריוקי שלך. ה- iOS מתאים מאוד למכשירים עם שני מיקרופונים התומכים ב- Bluetooth או יותר. כדי לשכור ציוד, עליך לשלם לצוות כדי להתקין ולהקים אותו.

אנו מציעים גם מערכות סאונד קטנות ללהקות הזקוקות לשירה במקומות קטנים יותר

צרו קשר  לתיאום כוח אדם ופריסת הציוד הנדרש. כל הציוד מתבצעות עם ציוד קריוקי וחתיכות סט כך שלא תפגעו בחנות ואנחנו דואגים לכם לכל דבר.

עידנ'ס מציעה מגוון רחב של מגברים קו אחורי ומערכות סאונד. חבילת סאונד 1 היא מערכת ההשכרה הפופולרית ביותר שלנו לטקסי חתונה וקבלות פנים.

אנו מארגנים אירועים עם מספר שלבים. על קבוצות להציג תעודת ביטוח עירוני מטעם העיר על מנת להיות מבוטחת לאירוע. עבור קבוצות שאינן יכולות לבטח את עצמן, העיר יכולה לקחת ביטוח לאירועים מיוחדים.

חנויות להשכרה קבועות מציעות מוצרים כגון מכונות קריוקי

מיקרופונים וסוגים רבים של אביזרי מסיבות. למכונות היעילות ביותר יש חלק ניכר מהפונקציה, המורכבת מרמקולים המשולבים עם הצורך שיהיו לכם קצת כלים נוספים כמו הטלפון או הטאבלט בתוך המערכת עצמה.
למידע נוסף על ציוד הגברה להשכרה מומלץ להעיף מבט ב- idans.co.il

 

 

דילוג לתוכן