שמיכת פוך 100 פלומת אווזים

הוא ממולא בפלומת אווז לבן, בעל בטנת 100% כותנה ובעל מבנה תפר מרובע כדי להבטיח שהריפוד יתפזר באופן שווה לאורך כל הלילה. הוא כולל גם תפירה כפולה ועיצוב מגן המפיץ את הריפוד באופן שווה ומבטיח שהוא יעמוד בשימוש קבוע. שמיכות פוך ושמיכות פוך של Hamvay-Lang PureDelight מושרות בפוך אווז הונגרי לבן, ומספקות פוך אווז אמיתי לכל מי שרוצה את המראה והתחושה של פוך אמיתי.

שמיכות פוך התאומות

המלכה והמלך שלנו עשויות מפלומת אווז הונגרית איכותית ו-100% חומרים טבעיים, רכה למגע ויוקרתית. שמיכת פוך קלאסית, בטנה 100% כותנה ומילוי 550, מתאימה לשימוש כל השנה. השמיכות הטובות ביותר הן קלות וחמות. הם ממולאים בפלומת אווז, שיש לו חדירות אוויר טובה ואינו נצמד זה לזה כמו חומרי מילוי אחרים. המארז שלו עשוי משי משובח בגימור סאטן מבריק וממולא בפלומת אווז לבן.

שמיכות פוך הן 90% פלומת אווז לבן ו-10% נוצות אווז עדינות ועדינות

אנחנו אוהבים שמיכת פוך אורגנית זו מכיוון ש-100% פוך אווז לבן קנדי שלה עשוי ממקורות אחראיים והבטנה עשויה מכותנה אורגנית מוסמכת GOTS, שהיא בד Low Dye Impact. אם יש לך עור רגיש או אם העור שלך נוטה לאלרגיות, כדאי להשתמש בשמיכת כותנה 100% + 100% פוך אווז כדי לטפל בעור שלך בזמן השינה ולהימנע מתחושת החנק שעלולה להתרחש עם שמיכות טלאים ממיקרופייבר. …

נוצות הפוך האיכותיות גורמות לשמיכת פוך להיראות גבוהה ונעים מאוד במהלך החודשים הקרים יותר

אך בטנת הכותנה הסאטן הנושמת גם עוזרת לשמור על קור רוח כשהטמפרטורה עולה. מצעי רויאל מצרים מציעים את שמיכת פוך פוך אווז במספר רמות מילוי כולל 600, 650, 700 ו-750. עשוי ממקורות אחראיים, יש לו מבנה מבלבל ולולאות פנימיות נגד החלקה.
כדי לקרוא עוד מידע אודות שמיכת פוך 100 פלומת אווזים מומלץ לבקר ב- kingofpuh.co.il

כל שמיכות פוך פוך אווז חייבות להיות בעלות מילוי שהיא תקן התעשייה למדידת איכות שמיכת פוך

הוא כולל את כל מה שחומרי מילוי סינתטיים מנסים להשיג, אבל למעשה, רחוק מזה. באופן כללי, פוך אווז הוא חומר המילוי הטוב ביותר לפוך. זה אולי נראה לך חסר משמעות שיש הרבה חוט בשמיכה שלך, כי יש לך סיכוי גבוה יותר לכסות אותו בכיסוי פוך או כיור, אבל כמות החוט משפיעה מאוד על הנוחות והיוקרה. שמיכת פוך, המכונה לעתים קרובות גם שמיכת פוך, היא וריאציה של מצעים יוקרתיים העשויים מבד החדור בנוצות אלו.

החדשות הטובות הן שאם אתה מאחסן בזהירות את השמיכה שלך מתחת לכיסוי השמיכה שלך

אתה צריך לכבס אותה רק פעם בשנתיים-שלוש. בטנת השמיכה הקלאסית עשויה עם 240 חוטים, מרקם אטום לנוצה המונע מחומר המילוי לנעוץ את הבד. גרסת הפסים האפורים הייתה מושלמת עבורנו כי אני ממש שונאת את הדרך שבה רוב כיסויי פוך לא משתלבים היטב על השמיכות ופוגעות בנשימה. המורכב מ-650 נוצות אמריקאיות לבנות עם ריפוד ומעטפת סאטן מכותנה, הפלך מספק איזון בין גובה ויכולת נשימה.

נוצות אווז יחזיקו מעמד לכל החיים (או יותר)

אז ודאו שהבד שבו אתם משתמשים כדי לרפד את השמיכה שלכם יהיה גם עמיד. מילוי חשוב ללקוחות להשוות שמיכות פוך עם פוך ברווז ואווז מכיוון שלשני סוגי השמיכות אותן תכונות עמידות ובידוד. השמיכה הגדולה שוקלת 35 אונקיות כך שהיא לא תרגיש קלה מדי בחודשים הקרים יותר, אך בטנת הכותנה הנושמת מונעת התחממות יתר עם עליית הטמפרטורה. פלומת אווז מעורבבת באוויר – המבודד התרמי הטוב ביותר – ביחס אופטימלי, וכתוצאה מכך מצעים טבעיים, קלים, נושמים וחמים בצורה נעימה.

כל גרסאות השמיכה מורכבות משמיכת פוך 75/25 וריפוד נוצות עטופים באריג כותנה

אם אתה מחפש את הנוחות היוקרתית ביותר, דמוית ענן, שמיכת פוך לבנה טהורה 100% היא מה שאתה צריך. פוך אווז הונגרי לבן ידוע בתור חם במיוחד וזה מה שתמצאו במעיל פוך קל במיוחד של The Company Stores. עם אומנות גבוהה ותשוקה לעזור לאנשים לקבל את השינה המושלמת, HAMVAY-LANG מייצרת כמה משמיכות האווז ההונגריות הטובות בעולם.

שמיכות שאינן 100% פוך מלאות במרכיבים אחרים כמו נוצות פשוטות

כיסוי שמיכת פוך מאריך את חיי השמיכה שלך ומאריך את הזמן בין כביסה. שמיכה בעלת יכולת מילוי גבוהה לא רק שתהיה חמימה יותר, אלא שהנוצות שלה גם יהיו חזקות יותר. אין מילוי שדוחף את הבד, כמו בחלק מהשמיכות פוך.

גרסת המשקל הבינונית שלנו

היא שמיכה לכל מזג אוויר המתאימה לכל סוג שינה ואידיאלית לשימוש כל השנה. לדונה סמית' זהו פוך האווז המתאים לכל מזג האוויר, הנוח, הרך והקפלים שחיפשתי. ברברה קורין הקפידו לקנות כדי ליהנות ולהרגיע את עצמכם בחורף הקר, או פשוט להתרווח במיטה מול הטלוויזיה. מעל לכל, הוא מציע חום ונוחות יוצאי דופן עם תחושה קלילה.

שאנון ג'ויה עד כמה שאני יכול לדעת, שמיכת פוך פוך אווז מושלמת, קלת משקל ומאוד מאוד חמה ללילות החורף הקרים האלה. שמיכה חמה גדולה של דבי דייוויס; הוא צריך יום כדי לצאת לגמרי.

דייזי הינטון שמיכת פוך נחמדה מאוד, קנה אותה, היא קלה, אהבתי אותה בהשוואה למצעים המצריים האמיתיים שלך. זה שומר אותי בטמפרטורה המושלמת כל הלילה והוא גם קל משקל. Jinfeng Zhang בהחלט לא קל, אבל נעים ומחמם אותי.

השווינו אותו עם חנויות רבות אחרות, והוא מציע את האיכות הגבוהה ביותר במחיר סביר במיוחד. לויד ארנט קנה עוד אחד כדי לענות על הצרכים של אחותי (שגם היא קשישה).

דילוג לתוכן