עורך דין לענייני תעבורה – סמים

פלורידה משתמשת בחוק הפלילי כדי לסווג עבירות ספציפיות ולקבוע את העונשים שלהן. מטרת העונש על עבירות של קשירת קשר למכור או לסחור בסמים אסורים נקבעת על ידי דרגה לכל עבירה של ניסיון גיוס או קשירת קשר.

סחר בסמים

הוא אחד הפשעים החמורים ביותר שהועמדו לדין על ידי הממשלה הפדרלית. חומרים מבוקרים כוללים קוקאין, הרואין, מריחואנה, מתאמפטמין ושלל סמים לא חוקיים אחרים. בעבירות סמים רבות יש עונשי מינימום חובה שנעים בין כמה שנים למאסר עולם.
למידע מורחב בתחום של עורך דין מכון רפואי לבטיחות בדרכים נא להעיף מבט ב- tabura.co.il

זה הופך את סחר בסמים לפשע חמור בהרבה מאשר פשוט להפליל מישהו בגין החזקת סמים. חלק ממה שקשה כל כך להבין את סחר בסמים הוא שהעונשים משתנים מאוד.

סחר בסמים

הוא כאשר אנשים (בגבולות הסמים) מוכרים, קונים, מייצרים, מספקים, מחזיקים, מעבירים או סוחרים בפלורידה. הסמים כוללים חומרים מבוקרים בלתי חוקיים כמו הרואין, קוקאין, תרופות מרשם ועוד. קנוניה למכור או לסחור בסמים אסורים מתרחשת כאשר שני אנשים או יותר מסכימים למכור ולסחור חומרים אסורים במדינת פלורידה.

אנשים רבים חושבים שסחר בסמים וסחר בסמים זהים

אך יש ניואנס קטן המפריד בין השניים. לדוגמא, סחר בסמים כרוך בייצור, הובלה או ייבוא של סמים אסורים, אך אינך צריך להיתפס כשאתה מוכר סמים אסורים כדי להתמודד עם אישומים של סחר בסמים, גם אם אתה מעורב בפעילויות קשורות אחרות. סחר בסמים או סחר בסמים כרוך במכירה או הובלה של סמים בלתי חוקיים או מיובאים או חומרים מבוקרים.

יתכן שהתיק שלך יידחה אם השוטר משתמש באמצעים בלתי חוקיים

כדי לעצור ולבצע חיפוש ברכבך, אך יש לך פוטנציאל לבלות שנים בכלא או לעמוד בקנסות מוגזמים אם בית המשפט ימצא אותך אשם בכך עבירות. לכן, אתה זקוק לעורך הדין הנכון לסחר בסמים לצידך. טענות אלה חמורות ויש להתייחס אליהן כאלו, בין אם מרגישים אשמים ובין אם לא. אם עצירתך בדרך מובילה למציאת סמים ובסופו של דבר אתה נעצר, אין טעם לומר דבר שיגרום לקצין המעצר לשנות את דעתו.

אם אתה מואשם בהחזקת סמים לשימוש אישי או בכוונה למכור

סניגור פלילי יקבע אילו הגנות חלות בעניינך. חלק מהסנגורים מטילים ספק בעובדות, בעדויות ובראיות בעניינך, בעוד שאחרים מכוונים לטעויות פרוצדורות ויש נאשמים המאתגרים את האשמה בהחזקת סמים על בסיס הגנה חיובית. במאמר זה דנים בהגנות מפני החזקת סמים, החל מהגנות נדירות וכלה בשכיחות ומוכרות.

כאשר אתה נעצר ומואשם בעבירת סמים

חיוני שיהיה לצידך עורך דין מוכשר לסמים. התיקון הרביעי לחוקה האמריקנית מבטיח את הזכות להליך הוגן, כולל חיפושים משפטיים ותפיסות במהלך מעצר. עורך דין פלילי ב- Stop Law Stop (SM) יכול לעזור לכם בהחזקת חומרים מבוקרים ואישומי החזקת סמים.

עורכי דין בניוטון הול מטפלים בתיקים בסמים החל מחזקת סמים פשוטה וכלה בתיקים מורכבים של אספקת סמים וסחר בסמים. לצוות ניוטון הול ניסיון להתמודד עם מכלול הטענות הסמים הממלכתיות והפדרליות.

החזקה ומכירה של סמים מועמדת לדין בניו יורק ומשחקת תפקיד בעולם הסמים האסורים

להאשמה במכירת הרבה תרופות יכולות להיות השלכות הרסניות. לאישומי החזקה יכולות להיות השלכות חמורות, והרשעה במכירת סם אסור עלולה לגרום לעונשים חמורים.

אם אתה עומד בפני אישומי סחר בסמים

זה האינטרס שלך לדבר בהקדם האפשרי עם עורך דין מוסמך. עורך דין מנוסה בפשע בסמים בקולורדו ספרינגס יכול לחולל שינוי במקרה שלך. אנו יכולים לנתח את הפרטים של המקרה שלך ולראות אם למשטרה יש את המדיניות הנכונה. עורך הדין שלך יכול לדון איתך בנסיבות הספציפיות של המקרה שלך, להסביר את העונשים ולעזור לך להגן על זכויותיך. עורך הדין שלך יכול לעזור לך למצוא את הדרך הטובה ביותר לייצג את תיקך, ואם אתה בבית משפט, הוא עשוי לעזור להפחית את האישומים העומדים בפניך. ישנן דרכים רבות עבור נאשמים המואשמים בסחר בסמים קשה שלא יצטרכו להתגונן מפני הרשעה, ולכן עליהם לבחור בעורך דין בקפידה.

מייק מונק, עורך דין מהימן להחזקת סמים באזור יוסטון, יכול לספק לך את ההדרכה, הייעוץ והייצוג הדרושים לך כדי לעזור לך להפחית את האישום החמור. מייק מונק הוא עורך הדין שאתה זקוק לצידך.

הדבר היחיד שנותר לעשות

הוא הדבר החשוב ביותר: למצוא עורך דין מוסמך. עתידכם עומד על כף המאזניים בין אם אתם מעורבים בבקרת תעבורה או בפרץ סמים, ואנו מקווים שתוכלו לתת לעצמכם את הסיכוי הטוב ביותר להילחם עם עורך דין טוב. התחל בקביעת פגישה עם עורך דין שיוכל לגבות ממך שכר טרחה סביר ובקיא בטיפול בתיקי סמים.

מקובל שאנשים המואשמים בסחר בסמים טוענים שהם לא החזיקו בסמים או שלא ידעו שהם בביתם

התובעים יתבקשו להציג ראיות חזקות לכך שהאדם המעורב בסחר בסמים היה ברשות הסמים ובשליטתו. אם לא ניתן להוכיח את הקשר בין התרופות לידע והשליטה באנשים, המקרה נדחה.

במקרים מסוימים

נאשמים המואשמים בפשע ראשון בסמים עשויים להשתתף בתוכנית לעבריינים ראשונים, שם הם יכולים להרוויח שחרור מהעמדה לדין על ידי השלמת קורסים בחינוך לסמים ושירותים קהילתיים. רוב העבריינים הראשונים שמסיימים את התוכנית ומואשמים מפוטרים זכאים להסיר את פרוטוקול האישום על סמים מהרישום הפלילי שלהם.

על מנת להיות זכאים

עורכי הדין שלנו יכולים לפנות לבית המשפט בבקשה למחיקת תיק כתב אישום הסמים כחלק מייצוגנו ללא עלות נוספת. במקרים חמורים של סמים הכוללים כמויות גדולות של סמים או כלי נשק, חשוב להזמין עורך דין בעל ניסיון בהגנה מפני אישומי סמים בבתי משפט פדרליים וממלכתיים.

דילוג לתוכן