נתי דוידי | פייסבוק

פייסבוק היא חברת מדיה חברתית הממוקמת במנלו פארק, קליפורניה. הוא הושק על ידי מארק צוקרברג, אדוארדו סוורין, אנדרו מקולום, דסטין מושקוביץ וכריס יוז בשנת 2004, כולם סטודנטים באותה תקופה במכללת הרווארד. ההנפקה של פייסבוק הייתה ב- 17 במאי 2012, במחיר מניות של 38 דולר. בתחילת אוקטובר 2012 הודיע צוקרברג כי לפייסבוק יש מיליארד משתמשים פעילים [78], כולל 600 מיליון משתמשים ניידים, 2.19 מיליארד העלאות תמונות ו -140 מיליארד קישורי חברים.

מדיה חברתית חדשה כמו פייסבוק וטוויטר מרושתת מאות מיליוני אנשים

מאז 2008, פוליטיקאים וקבוצות תומכים מתנסים בשימוש שיטתי ברשתות החברתיות להפצת המסרים שלהם. פייסבוק לקחה כמה יוזמות כדי לעודד את משתמשיה להירשם להצבעה ולהצביע.

בניסוי משנת 2012 בו הוצגו למשתמשים בפייסבוק תמונות של חברים שחבריהם דיווחו כי הצביעו, הסיכוי שהמשתמשים הוצגו לתמונות הצביעו היו 2% יותר מאשר קבוצת ביקורת שלא עודדה להצביע .

פייסבוק ספגה גם ביקורת על כך שאפשרה למשתמשים לפרסם חומר לא פוגעני בפלטפורמת המדיה החברתית שקושרה לשורה של תקריות אך לרוב חוויית השימוש בפייסבוק היא נעימה ונוחה.

גם רשת אינסטגרם שייכת לפייסבוק

כפי שללא ספק כבר גיליתם, אתר האינסטגרם הוא גרסה דקה של פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית. זה נגיש בקלות, אבל יש כמה תכונות בסיסיות של Instagram שאינן זמינות בממשק האינטרנט. באפשרותך להעלות תמונות, להוסיף כיתובים ומסננים ולשתף תמונות עם חברים ובני משפחה.

מבחינה טכנית, זה לא משנה אם אתה מחובר קודם או לא, אך ישנן דרכים לשנות את אופן ההתנהלות של הדפדפן שלך כך שאינסטגרם תחשוב שאתה ניגש לאינסטגרם במכשיר נייד. מדריך זה פשוט כמו שהוא: התחבר תחילה לחשבון Instagram שלך בדפדפן האינטרנט שלך.

השתמש בסמל המצלמה

כדי ליצור פוסט חדש, לדפדף ולהעלות תמונות חדשות, או פשוט להשתמש בו כאפליקציה לנייד. כדי לערוך את הכיתוב של פוסט לאחר פרסום הפוסט, אתה עדיין צריך להשתמש באפליקציה לנייד, אך אתה יכול להשתמש בה בדיוק כפי שהיית עושה באפליקציות לנייד.

לסיכום

ניתן להשתמש ברשתות פייסבוק ואינסטגרם כדי לאתר חברים ומכרים, לדוגמא – להלן הקישור לעמוד של נתי דוידי בפייסבוק , וכמו החיפוש הזה, ניתן למצוא חברים רבים ונוספים

דילוג לתוכן