ממרחים טעימים על הלחם

ממרח ללא שומן זה דל בקלוריות (5 כפות לעומת 80% מהמרכיבים הרגילים). ג'יף וסקיפי לא מוסיפים שום סוכר נוסף, מה שהופך אותם לידידותיים לילדים. תרסיס זה עובד ממש טוב ומעניק מגע של טעם רק לקלוריה אחת לכל תרסיס.
למידע נוסף בתחום של אתר גליליס וממרחים טעימים על הלחם באפשרותך לגשת לאתר galilees.co.il

אם אתם מחפשים דרך לתבל את תפריט הבראנץ 'שלכם, הכנת ממרחים פשוטים וטעמים היא דרך נהדרת לשמח את האורחים שלכם. על מנת ליצור ממרח טעים, צריך רק מעט עזרה בתיבול הלחם.

אני אוהבת למרוח את הממרח הגביני הזה על כיכר מחמצת צרפתית, אבל אתה יכול להשתמש בכל מה שאתה אוהב. הממרח נשמר במקרר עד שבוע, כך שתוכלו להכין כמה פרוסות לארוחת הערב. זה נפלא להגיש עם פסטו עוף מהיר או פסטה.

תוכלו לפנק את עצמכם במתכון זה של רשת המזון המכיל לבבות ארטישוק

גבינת עיזים, שמן זית, מיץ לימון, גרידה, שום, פלפלים ותבלינים טעימים רבים. ממרחים גביניים ממרחי גבינה הופכים את כיכר הלחם הרגילה שלכם לתחושה טעימה. לחם מלוח זה עם גבינת שמנת וממרח פרמזן הוא הצד המושלם לארוחת פסטה.

ממרח חומוס מסורתי זה

הוא כל כך תכליתי וארומטי שהוא יכול לשמש כמטבל, אך הוא יכול לשמש גם כממרח טעים לכריכים האהובים עליכם במקום בתבלינים מסורתיים. ממרח חומוס מסורתי זה עשוי מחומוס קלוי, קמח, גרעיני חמנייה קלויים, שמן זית, קנה סוכר, שמן דקלים, קיצור, מלח ים וטעמים טבעיים. בהשוואה לחמאה או מרגרינה, הממרח הזה הוא סופרסטאר תזונתי ששם חלבון וסיבים בראש הלחם המלא, הקראקרים או המאפינס האנגלי האהובים עליכם. עבור דיאטנים המחפשים דרך לגרום לאנשים לאכול יותר שעועית, זו שיטה נוחה ומורחת.

הדבר המצחיק בחמאת לחם (קרוה פוטר) בקרואטיה

הוא שלעולם לא ממש חמאת לחם. ממרח זה מציע את המיטב משני העולמות: קילו חמאה, תוצר של חמאת אגמי לנד O, שמן זית, מלח ים, חמאת אגמי לנד או ושמן לפתית. זו חמאה מעורבת בשמן ורכיבי אוכל אמיתיים מוזרים.

כשאנחנו אומרים לחם וחמאה, אנחנו מתכוונים לקיום, מזון בסיסי כל יום. יש שאולי קוראים לקרואטים מפונקים, אבל הם אוהבים לקחת את הכריך שלהם לשלב הבא עם טיפת דבש עסיסי. קרואטים לעולם לא יקבלו לחם ללא דבש, לחם עם ריבה או שכבת חמאה.

קל ללכת לסופר ולקנות צנצנת ריבה. תוך כדי הכנת המתכון הזה החלטתי להקפיא את פרוסות הלחם כדי שיהיה לנו לחם שום לארוחות שלנו בהמשך.

זיווג טעים לנסות לחם קורט הוא שמירת התאנים הדקדנטית הזו. המתיקות של הממרח הזה מתאימה בצורה מושלמת לחמאת הקינמון והפקאן האופייניים.

טוב וטעים

תוויו המתוקים והחריפים ישלימו את המתיקות העשירה והקרמית של מטבל גבינת שמנת הדלעת. בין אם לקינוח ובין אם לארוחת בוקר, אי אפשר לעשות שום דבר רע בממרח טעים. גבינת שמנת מחיתה עם אוכמניות (חביבה אישית), פרוסות ברי או תפוחים חריפים הם שילובים נהדרים לנסות.

לא כתבתי את המאמר הזה על תוספות לחם בלי להזכיר אבוקדו

הדרך האהובה עלי ליהנות מטוסט אבוקדו היא לטהר אבוקדו, לסחוט ליים ולפזר מעל פלפל קאיין, מלח, פלפל שחור וזרעי צ'יה. אם אתה מנסה להכין טוסט אבוקדו לארוחה משמעותית יותר, הוסף מעל פרוסת ביצה קשה או סלמון מעושן.

הניחו פרוסות לחם על תבנית אפייה גדולה והניחו מתחת לצלי בשליש העליון של התנור. מרככים פרוסת שומר או צימוקים זהובים בשמן זית, ואז כפית על טוסט.

כשמגיע הזמן לאפות את הלחם הטעים הזה

אני מזהיר אותך לא לעזוב את הדבש. אני אוהב את הלחם שלי כל הזמן חם, אז אופים אותו על המדף האמצעי בחום של 350 מעלות ומטגנים אותו 2-3 דקות על המדף התחתון ואז מרחיקים אותו 4-5 סנטימטרים מהברוילר ומטגנים אותו 1-2 דקות עד שחום זהוב.

לחם פפרוני-מוצרלה-קוף מתכון לחם קופים לבבי זה מלא בפרוסות פפריקה וגבינת מוצרלה

אני מקווה שאתם אוהבים את המתכון הטעים הזה ללחם וזה מתכון נהדר להשלמת לחמים גביניים. לחם לבן של אמיש זהו המתכון הראשון של לחם בצק שמרים שהכנתי מזה 25 שנה.

הפעם הראשונה שקיבלתי את המתכון המדהים הזה של לחם שום גבינה הייתה בשבוע ההודיה של שנת הנישואין השנייה שלנו. חלקנו בית עם משפחה וחברים מקסימים, רק כמה רחובות מהחוף בכרמל הציורי ליד הים, וזה היה שבוע שטוף שמש ונפלא על החוף.

המתכון הזה לממרחי שום

הוא הבסיס לשניים מלחמי הקופים המלוחים שלי, שאנחנו אוהבים בבית שלנו. לפני כמה שנים הכנתי את המתכון הזה ולעולם לא הצלחתי לייצר את לחם השום הביתי הטעים ביותר. אני משתמש בה להכנת פיצות טיגון עמוק ומתכוני לחם קופים.

חמאת שום היא מתכון פשוט שמשפחתך וחבריך יאהבו. לחם שום שנמרח יחד עם גבינת שמנת מייצר ממרח עשיר ושמנתי. אני מערבב הכל, אבל אתה יכול לצבוט לטעמך.

ניסיתי כמה שבבי פיתות שנשארו והם היו טובים, אבל לא האהובים עלי. אני חושב שגבינת השמנת מונעת ממנה להיות שחומה כמו שאני אוהבת שהיא והקצוות מתחילים להישרף כשמפרקים אותה.

דילוג לתוכן