כמה עולה הדברה

עלויות ההדברה עשויות להשתנות בהתאם לסוג המזיק, חומרת ההדבקה והיקף שירותי ההגנה שמציעה P-control מדי חודש. שירותי הדברה שנתיים עבור נגיעות קטנות ובדיקות שנתיות יכולים לעלות בין 300 ל-500 דולר וניתן להשוות לביקור טיפול בודד. העלויות יכולות להיות נמוכות או גבוהות יותר בהתאם למזיק וחומרת ההדבקה.

בהתאם לגודל וסוג הנגיעה

ניתן לשלם עד 50$ עבור כמה מלכודות או עד 7,000$ עבור בעיית מזיקים חמורה הדורשת טיפולים, ניקיון ושיפוצים מרובים. כאשר מדובר במזיקים הגורמים לנזקים מבניים, כמו טרמיטים וחיפושיות משעממות עצים, או מזיקים הגורמים לבעיות בריאותיות, כמו פרעושים, קרציות ופשפשים, כדאי להיעזר בחברת הדברה מקצועית על מנת לחסל את הנגיעות. התמחור משפיע גם על ההגנה מפני מזיקים ביתיים נפוצים כגון עכבישים, תיקנים ונמלים, שהם מרכיבים סטנדרטיים של תוכניות P-control, כמו גם מזיקים כגון טרמיטים ומכרסמים שעלולים להתייקר כאשר יש צורך במוצרים ושיטות מתקדמות.

הדברה יכולה לנוע מריסוס חומרי הדברה ועד הרחקת נמלים

תיקנים, עכבישים וחרקים אחרים בבית ועד לכידה וניקוי של חיות בר בעליות גג, מרתפים, סככות זחילה ומקומות מבודדים אחרים. שיטות ההדברה והעלויות עשויות להשתנות בהתאם לסוג המזיק. להדברת מזיקים של חרקים כמו טרמיטים וג'וקים, נדרשות טכניקות שונות שיכולות לשמש חברות לסילוק חיות בר ובעלי חיים או חברות נפרדות כמו שירותי הדברה.

יש מזיקים שקל יותר להדביר מאחרים, אבל טיפול להדברתם יכול לעלות יותר. שכירת מדביר לטיפול במזיקים בחוץ יכולה לעלות בין 50 ל-200 דולר לטיפול. אם אתה מקבל הדברה אחת בשנה, זה יכול לעלות בין $300 ל-$550.

הדברה שנתית דומה יותר לטיפול חד פעמי עם מדביר, בעלות של בין 250 ל-475 דולר לביקור. טיפול שנתי לביתכם עולה בערך כמו טיפול חד פעמי, תלוי באיזו חברת הדברה תבחרו.

העלות הממוצעת של הדברת מכרסמים תלויה בסוג המזיק, גודל ומיקום הנגיעה. כדי לעזור לכם להבין כמה עולה הדברה הצגנו מחיר טיפול ממוצע והשווינו מחירים לפי סוגי המזיקים אתם מתמודדים.

אם יש לכם עסק במין פולש שהשתלט על הבית שלכם, אין לכם זמן לנסות תרופות ביתיות, או מכל סיבה שיש הרבה מה ללמוד, תוכלו להזמין קבלן הדברה מקצועי להשתלט על שירותי ההדברה של בית העסק שלך.

זה עולה כסף ושירות ההדברה שהוא מוציא חשבונית עשוי להחזיר את עצמו פי כמה

בתנאי שתבצע עבודה יסודית ואנליטית ותחתום על חוזה. המחירים האופייניים נעים בין 250$ ל-525$ לביקור מדביר בודד לבעיית "P" מדויקת. עלות הטיפול בפשפש המיטה יכולה לנוע בין 400 ל-2,180 דולר, תלוי בכמה חדרים נגועים במזיקים.

עלות ביקור הדברה רגיל יכולה להיות גבוהה יותר מביקור חד פעמי מכיוון שהטכנאי צריך לחקור ולאבחן את הבעיה ולבצע טיפול אחד אחרי השני

ביקורים חד פעמיים להרחקת מזיק בודד, כמו נחש שמצא את דרכו לגינה, עלולים לעלות לא מעט. הדברות מסוימות צריכות להיות פשוטות וניתן להשלים אותן בביקור אחד, בעוד שהדבקות אחרות מצריכות לוח זמנים טיפול ארוך יותר כדי לחסל את המזיק ולמנוע הישנות.

עלויות ההדברה הפיזיות יכולות לנוע בין 350 ל-700 דולר בהתאם לגודל וסוג ההדבקה וכמה ביקורים נדרשים

זה לא כולל את עלות הביקור הראשוני הדרוש לאבחון ותכנון הטיפול בבעיה. יש עוד מעט היבטים של הדברה שעליכם להביא בחשבון בעלות הכוללת, כמו מספר ביקורי המדבירים הדרושים לכם כדי למגר נגע והוצאות אחרות שעלולות להפתיע אתכם.

טיפול שנתי חוזר בחרקים

$300- $550 ראשוני $300- $300 חודשי, חצי חודשי $40- $70 רבעוני $100- $300 שנתי $300- $550 עלות: אופייני לבית בגודל 1,500 רגל מרובע. עלויות טיפול בחיפושיות שטיח: עלויות הטיפול בחיפושיות שטיח יכולות לנוע בין 100 ל-600 דולר בהתאם לגודל הנגיעות, בין אם נבחר טיפול בודד, ביקורים קבועים או מניעה. ברגע שעלות ההדברה גבוהה מהמפורט לעיל, אך בממוצע העלות החד-פעמית האופיינית להדברה היא פעם אחת לביקור.

עלות שכירת מדביר: שכירת מדביר לרוב עבודות הדברת חרקים יכולה לעלות בין 100 ל-300 דולר. בפעם הראשונה שמדביר מבקר בביתכם, הוא יבצע בדיקה כדי לברר עם איזה מזיק אתם מתמודדים ומה גודלו והיכן הנגיעה.

באזורים אמידים עם הרבה בתים גדולים ויקרים

למשל, עלות ההדברה יכולה להיות גבוהה יותר מכיוון שחברת P-Control יכולה לכסות יותר מקום בבית גדול ויקר. עם רק כמה עש, כמה חרקים מסריחים ועכבר אחד או שניים שנאספו במרתף, P היא בעיה שרוב בעלי הבית מעזים להתמודד עם כימיקלים היגייניים וטיפולים פיזיים בחנויות לחומרי בניין.

עבור מידע על כמה עולה הדברה וחברת קסם הדברות המומלצת באפשרותך לבקר ב- kesem-hadbarot.co.il

דילוג לתוכן