דוגמאות לכרטיסי ביקור מיוחדים

אסטרטגיית עיצוב זו נהדרת אם אתה רוצה להתבלט במיתוג שלך בכללותו, לא רק על כרטיס הביקור שלך אלא גם מקום נהדר להציג בו את האחרות הנועזת שלך. הקמע שלך הוא ייצוג ייחודי של מי שאתה ומה שאתה עושה בעסקים, ואם הקמע שלך דומה לך ב 100%, רוב הסיכויים שהאנשים שאתה נותן להם את כרטיסי הביקור שלך יראו אותו. הלוגו שלך הוא הדבר הראשון שאנשים מקשרים עם המותג שלך, והוא אמור להיות מאפיין יוצא מן הכלל של הכרטיס, ולכן זו הזדמנות נהדרת להתבלט בתחרות ולהראות במה אתה עוסק.

עם איורים בוטניים של פריחה טרופית וגופן נקי של sans serif

כרטיס הביקור של אורורה עושה רושם ראשוני מסוגנן. עיצוב כרטיסי ביקור זה של Nordic Black Theatre משתמש בטיפוגרפיה המודפסת ביד כחזות הראשי לחומרי המותג שלו. רעיון ייחודי לכרטיסי ביקור אינו זקוק לתמונות, איורים או סמלים.

סטודיו דרום אפריקאי זה מתמחה ביצירות אמנות ועיצוב מוזרים

ולכן זה מתאים רק שכרטיסי הביקור שלהם משקפים את כישוריהם הייחודיים. כרטיס הביקור של מוסך האופניים בעיצוב רודריגו קוברה מבוסס על נייר כותנה כבסיס לעיצוב עוצר נשימה ופשטני. לצבע הפסטל המושתק של כרטיס הביקור הזה יש מושך יצירתי ועדין.

המעצב הברזילאי מתאוס דקוסטה מוסיף נופך אמנותי לכרטיס הביקור המסורתי על ידי הוספת עיצוב קליידוסקופי צבוע ביד בכל כרטיס

כאשר אתה יוצר עיצוב כרטיסי ביקור מדומים משלך באמצעות כלי ליצירת תוכן חזותי מקוון בחינם בשם Visme, אתה מקבל הרבה השראה לעיצובים אפשריים.

ריכזנו רשימה של דוגמאות כרטיסי ביקור מושכות את העין שיעזרו לך ולעזור לך ליצור רושם מתמשך

אם יש לך דוגמא משלך לכרטיס ביקור מעורר השראה שתרצה לחלוק, אל תהסס לשלוח לנו הודעה ונחזור אליך. בעת יצירת עיצוב כרטיסי ביקור משלך, יש לעקוב אחר כמה עקרונות וכללים פחות טובים.

הדבר הראשון שיש לזכור כשמדובר בעיצוב כרטיסי ביקור

הוא שמקצוענות לא אומר להיות מסובך. אם אתה מכיר את Adobe Photoshop, Illustrator, Envato ו- Elements, ישנם כמה עמודים נהדרים לעיצוב כרטיסי הביקור המקצועיים הטובים ביותר. קשה להשיג פשטות, אז ראשית אנו מתארים כמה מהתכונות העיקריות של עיצוב טוב של כרטיסי ביקור ועל מה שאתה צריך להיזהר.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של דוגמאות לכרטיסי ביקור מיוחדים כדאי להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

מיטב עיצובי כרטיסי הביקור המקצועיים מגיעים בפורמטים EPS

AI ו- PSD וברגע שתוריד את התבניות, תוכל להתאים אותן למגוון מטרות עסקיות. ללא ספק סוכנויות המעצבים הטובים ביותר לעיצוב כרטיסי ביקור בעולם העסקים כאן כדי לעורר את עיצוב כרטיסי הביקור הבאים שלך משוכלל לפשוט. אם אינך רוצה כרטיס ביקור, אך יכול להסתדר במאמץ מינימלי, זו הבחירה המושלמת.

יציאה מכרטיס הביקור המסורתי המרובע לא רק חורגת בצורה מהנורמה אלא גם בשימוש בקצוות נייר כסף הולוגרפיים

שירותי שירותי נכס קלירוויו, למשל, משתמשים בגזרות חותמת בכרטיס הביקור שלה כדי להיראות כמו אחת ממכוניות החברה שלה, באמצעות שמשה קדמית מרובעת שקופה.

אני מאוד אוהב את האופן שבו Ntrust הדגיש את הכרטיס שלהם על ידי הוספת לוגו ברור

כרטיס חלבית עובד היטב עבור חברות עם עיצוב צבעוני. מלדיני סטודיו הינה חברת עיצוב פנים ובנייה בשטוקהולם המתמחה בעיצוב ונגרות של חללים פרטיים וציבוריים.

כחלק מפרויקט זהות גדול של אולפני מלדיני

ייצר ג'נס נילסון את כרטיס הביקור המדהים הזה עם אותיות מובנות עם GF Smith Arjowiggin, תוך שימוש בגופן הדונאדוני המותאם אישית שיצר עבור החברה. הכרטיס, שהופק עבור גאלת ההדפסים של ג'וקבוקס ביום שלישי, עושה רושם מיידי בזכות הגב בצורת אננס, נייר ורוד וירוק המושך את העין וגימור נייר זהב מפואר.

דילוג לתוכן