איך מקבלים אשראי ברגע

כשאתה פותח כרטיס אשראי חדש, הוא אינו מספק גישה מיידית. ייקח יותר זמן עד שהכרטיס הפיזי יגיע בדואר. אם אתה רוצה לקבל כרטיס אשראי במהירות, אתה יכול לנסות להתקשר למציג ולבקש משלוח מהיר. כמה מנפיקים מציעים אפשרויות משלוח ליומיים או שלושה לכרטיס החדש שלך.

אם אתה לא רוצה לחכות שהכרטיס החדש שלך יגיע לתפקיד, שקול כרטיס אשראי מיידי. לאחר שתאושר לכרטיס, המנפיק ישתף את פרטי חשבונך בעת קנייה מקוונת.

שימוש מיידי

הוא תכונה הזמינה בכמה כרטיסי אשראי ומאפשרת למחזיקי הכרטיס להשתמש בחשבון כרטיס האשראי שלהם ברגע שמגיע כרטיס פיזי לתפקיד. ייתכן שתוכל להוסיף כרטיס אשראי מיידי לארנק דיגיטלי ולהשתמש בו לרכישות בחנות. כרטיסי אשראי מיידיים הם דרך נהדרת לשלם עבור הוצאות לא צפויות או עסקאות חדשות מבלי שתצטרך לבדוק בסניף הדואר כל יום כדי לקבל את הכרטיס שלך.

רוב מנפיקי כרטיסי האשראי מציעים החלטות מיידיות אם לאשר או לדחות את הכרטיס שלך

אך לא כולם מציעים שימוש מיידי בכרטיס שלך. להלן אנו מציגים כרטיסי אשראי המעניקים גישה מיידית מבלי להמתין לכרטיס פיזי שיגיע בדואר. ניתן לאשר ולדחות בקשות לאישור כרטיסי אשראי מיידי תוך מספר דקות בלבד.

אישור מיידי

הוא דרך נוחה להאיץ את תהליך הגשת כרטיס האשראי, אך האישור אינו מובטח. לחברת כרטיסי האשראי יש עד 30 יום להגיב לבקשתך ותוכל לשמוע ממנה תוך מספר שבועות. לאחר האישור, תקבל את תנאי כרטיס האשראי החדש שלך תוך 5 עד 7 ימים. לאחר אישורם, מחזיקי הכרטיס יכולים להוסיף את הכרטיס לארנק דיגיטלי מורשה ולהשתמש בו מבלי שיצטרכו לחכות שהכרטיס הפיזי יגיע לתפקיד. ניתן להשתמש בכרטיסי אשראי רבים בחנויות מסוימות בהן לא מתקבלים כרטיסי אשראי גדולים. כרטיסי אשראי וחנות משותפים פופולריים רבים מציעים שותפויות עם חברות מסוג זה המספקות גישה מיידית לאשראי.

כרטיסים המשויכים למותגים ספציפיים

כגון כרטיסי סניף, כרטיסי תעופה וכרטיסי מלונות, מספקים גישה מיידית לאשראי. לפחות אחד מהם, אמריקן אקספרס, מספק גישה למספר כרטיס אשראי ואישור לכרטיסי האשראי והחיוב הצרכניים שלה. אם אשראי טוב או מצוין אינו מתאים לכם – למשל אם אתם סטודנטים עם היסטוריית אשראי מוגבלת – עומדות בפניכם אפשרויות רבות, כגון תשלום מראש או שחרור מיידי של כרטיס אשראי לסטודנטים.
למידע נוסף על איך מקבלים אשראי ברגע עליך לבקר באתר loan4u.co.il

למידע מורחב בנושא של אתר Loan4u.co.il באפשרותך לבקר ב- loan4u.co.il

כדי לוודא שאתה מוצא את כרטיס האשראי הטוב ביותר עבורך, קרא את האותיות הקטנות וחפש בתכונות וביתרונות הכרטיס שאתה מבקש. ייתכן שתצטרך להמתין 5 עד 7 ימים כדי לקבל את תנאי כרטיס האשראי החדשים שלך.

כרטיסי אשראי יכולים להשפיע על היתרה שלך במספר דרכים

והתהליך מתחיל כשאתה מגיש בקשה או נדחה. בכל הנוגע לבקשה לאישור כרטיס אשראי מיידי, היסטוריית אשראי טובה חשובה יותר עבור קשישים מאשר עבור מועמדים אחרים. העקרונות החשובים ביותר שיש לעקוב אחריהם הם השימוש האחראי בכרטיס שלך ותשלום החשבונות שלך בזמן, אך לניהול מוצלח של כרטיסי אשראי יש יותר מה להציע.

נתחיל ביישומי כרטיסי אשראי ואז נגיע לשאלה כיצד השימוש בכרטיסי אשראי יכול להשפיע על כרטיס האשראי שלך. נציין כי כרטיסי אשראי עשויים להשפיע באופן חיובי, שלילי או ניטרלי על דירוג האשראי שלך ב- FICO.

הסמכה מקדימה תאמר לך אם אתה עשוי להיות זכאי לכרטיס אשראי של CareCredit. להשלמת הפרטים של חשבון CareCredit שלך, עיין בהסכם כרטיס האשראי שלך או מצא את היישום באופן מקוון.

אם אתה משתמש בכרטיס אשראי בריאות של CareCredit, תחויב רק בגין השירותים שאתה מעוניין לשלם עליהם באמצעות CareCredit. אם אתה משתמש בכרטיס לטיפול, הסכום הנותר הוא 1% ממסגרת האשראי הזמינה שלך.

אם אתה חושש להוציא יותר מדי על כרטיס אשראי

שקול לרכוש כרטיס בתשלום שנתי ולהשתמש בו להוצאה אחת או שתיים חוזרות. אם אתה רוצה לממן הוצאות חירום כמו מקרר מקולקל או תיקון רכב, עליך לגשת במהירות לכרטיס אשראי חדש. מכיוון שרוב כרטיסי האשראי מגיעים לסניף הדואר תוך 10 ימי עבודה, אין זמן רב לפני שתצטרך לבצע משיכה.

משיכת מזומנים במקום כרטיס האשראי שלך נראית האפשרות הטובה ביותר אם אתה במצב קשה. זו עשויה להיות הבחירה היחידה שלך אם המכונית שלך מתקלקלת ואתה זקוק לגרר אך החברה לא מקבלת כרטיסי אשראי.

ייתכן שתגלה שעסקאות מסוימות

כגון רכישת מטבעות קריפטוגרפיים בכרטיס שלך, מתייחסות כמקדמות במזומן ולא כאל רכישות. לדוגמא, אם אתה מקשר כרטיס אשראי לחשבון בנק לשם הגנה על אוברדרפט, כל כסף המשמש לכיסוי אוברדרפט ייחשב כמקדמה במזומן. מסיבה זו, כדאי לקרוא את התנאים וההגבלות בכרטיס האשראי שלך כדי שתדע מה נחשב במזומן ומה לא.

אם תקבל כרטיס אשראי חדש עם מגבלה של 1,000 $ והיתרה הזמינה שלך מסתכמת ב -2,000 $

שיעור השימוש שלך יהיה 30% עד 60%, וזה טוב יותר ליתרה שלך. כאשר אתה מבצע תשלומים בחשבונות כרטיס האשראי שלך, הסכום המינימלי יתווסף ליתרת הרכישה הרגילה שלך.

מבחינה פיננסית

זה משהו שתוכלו לשלם במלואו בסוף החודש אם אתם גובים סכום קטן בכרטיס אשראי. אם אתה משתמש בכרטיס באופן קבוע ומבצע תשלומים שוטפים, תתחיל לבנות אשראי. התייחסות למסגרת האשראי החדשה שלך כאל "כסף בחינם" מבלי לשלם את היתרה המינימלית היא כאב ראש גדול כשאתה מבין שאתה חייב מאות או אלפי ריביות גבוהות.

דילוג לתוכן